lördag 30 oktober 2010

En ny borjan

Nu borjar jag blogga har igen.
Men ni far sta ut med att jag inte kan skriva dem 3 sista bokstaverna i svenska alfabetet.
Och ni far aven sta ut med att det nastan till 100% kommer handla om min kost, vikt osv.
For nu ska jag ta itu med den ohalsosamma overvikten som jag glufsat i mig.

Jag tycker att jag ater rattsa halsosamt redan, mycket gronsaker och frukt osv.
Men det ar alldeles for mycket sotsaker mellan malen.
Sa nu blir det ENBART frukt/gronsaker som mellanmal.
Mitt mal ar att till sommaren ha kommit ner i 55-58 kg.
Det ar sisadar 20 kg dit.
Men skam den som ger sig.
Min kropp mar inte bra av dessa extra kilon.
Varje morgon vaknar jag med vark i anklarna och helt stel i halsenan typ.
Jag kan inget mer an relatera det till all extra vikt som mina stackars ben far dra pa.
Varken i knana borjar ocksa komma tillbaka och hela jag knakar nar jag ror pa mig.
Nej, nu kor vi!!

1 kommentar:

  1. knr att jag med behöver bli lite mer hälsosam.
    men det kräver mycket styrka att stå imot godis,choklad och allt de goda i livet juu

    lycka till iaf :)

    SvaraRadera