måndag 24 maj 2010

Åh ja men tack för ditt mejl!

Jag satte in en annons på en hemsida om att jag ville köpa en billig och fräsch liggvagn. Pris? 500 kronor.

Idag fick jag ett svar på denna annons:


"Hejsan. Jag har en emmaljunga blå med hårdlift samt tillhörande sittdel som man kan byta ut. Dock vill jag ha lite mer än 500kr för den, hade tänkt mig 2300, vid bra affär...................."


Vilket snällt erbjudande va? Jag letade efter en vagn för 500 och hon "erbjuder" mig att köpa en för 2300!

5 kommentarer:

  1. salam. hrm ja det vart ju lite tokigt erbjudande, men allt för att sälja tydligen.. borde förstått att det inte skulle bli nån "bra affär" hehhe :P

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Hon har tydligen svårt att sälja den.
    Sv: Jag skall köpa en sån bh eller rättare sagt två, en svart och en vit, men jag har inte hunnit och det funkade faktisk bra att göra som jag gjorde, för dagen. :D

    SvaraRadera
  3. Sv: Aha! Det visste jag inte, jag trodde du menade speciella bh`er, men då skall jag heller köpa band. Vad bra!

    SvaraRadera
  4. HAHA! Det var inte speciellt "lite mer" än vad du var ute efter. :P

    SvaraRadera
  5. Sv: Jag önskar ibland att jag kunde prata flytande svenska så jag kunde smälta in. Men jag klagar inte, många gånger får jag reaktioner om att folk tycker norska klingar så fint. :)

    SvaraRadera