måndag 5 oktober 2009

Då var det klippt

För ett par dagar sen så var det dags att bege sig till frisörsalongen för att klippa topparna.
Det var vad jag trodde och vad jag önskade och tom vad jag sa åt frisören. Men ut kom jag med en pottliknande frisyr eller rättare sagt hockeyfrilla. Jag har inte haft en sån här ful frisyr sen jag gick i 8an. Vid närmare eftertanke så var det ungefär en likadan frisyr som denna. Blääää jag hatar min frisyr och är så ilsken på frisören som bestämde sig för att helt enkelt klippa mig som han ville och inte som jag ville. AAAAAAAAAAAAAAARG!

3 kommentarer:

  1. Usch! Jag hade varit jätte arg och krävt pengarna tillbaka.....även om det int ehjälper mycket...

    SvaraRadera
  2. Asså det där är trist.
    Men alhamdullilah så växer håret ut igen ialla fall. Lite tröst nu men ändå.

    SvaraRadera
  3. ilona: jag var så arg, besviken o ledsen och orkade inte fiffla och strunta i att betala. men jag lär ju inte gå o klippa mig hos honom igen. och ändå är hans salong en av dem kända o omtalade häromkring. :(
    fatiha: jo hamdella, får ju se ut som en kille tills dess.. jag har nyss duschat och fönat håret, är inte ens lönt att försöka styla det, det ser ändå fult ut:( *depp*

    SvaraRadera